PROGRAM JEG SER PÅ TORSDAGER

Categories HVERDAG

hører jeg over skjermen på tven og da har jeg blitt bestevenn med tven for kvelden sammen med mine søsken. Torsdag er en av kveldene hvor vi sitter foran tven og ser på tv-programmene vi liker, for de har plassert de programmene på en og samme dag, så det er herlig! Så jeg ser frem til hver eneste torsdag foran tv skjermen. Jeg er hekta på hotel cæsar og husker ikke hvor lenge jeg har fulgt med, men det er lenge.

Ghostwhispers er en av mine favoritt tv-serier. Jeg har fulgt med så lenge jeg kan huske eller siden jeg ble intressert i og se slike programmer. Må være noe åndelig med meg som jeg liker. Det skal jeg se nå etter Hotel Cæsar. Vi her hjemme så har vi sesong 1,2 & 3 på DVD!

Så nå skal jeg tilbake til tven =) 5 minutters pausen er over. kommer flere innlegg senere, I hope♥

HVA SER DU PÅ TORSDAGER PÅ TVEN OM DU SER ?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *