SNART MARS NÅ!

Categories HVERDAG

Da er det bare noen få timer igjen av Februar og skal si det går fort frrrrremover, er første mars i morgen allerede. Og her ligger snøen fremdeles. Jeg begynner virkelig og bli lei av snø.  vår & sommer katalogene har kommet i hus og jeg merker virkelig hvor mye jeg savner sommeren. Herlighet, summer come to me!

Hadde litt kroppspleie etter og ha vært på jobb både i går og i dag, så da tok jeg en sikkelig rens av ansiktet mitt, og har datt et herlig varmt bad, det trengde jeg virkelig, myke opp hele kroppen min igjen. Har gangsperre etter og spille tvspill, går nu ann!

Nå tror jeg skal kose meg sammen med familien resten av kvelden, kanskje det går no bra på tv ikveld, noe som vet om noe bra på tven i kveld?  Jeg hadde tenkt og se åndenes makt sammen med mamma, men det virker ikke som det går i kveld. Jeg som hadde gledet meg virkelig. Kanskje jeg heller leser litt i new moon boka mi?
Hvem vet.  Peace out♥

2 kommentarer

2 thoughts on “SNART MARS NÅ!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *