KLAR FOR KARNEVAL

Categories HVERDAG

Som sakt skal det være karneval på jobben i morgen. Kostymet mitt er funnet fram og jeg må stå opp tidligere enn normalt siden jeg skal gjøre meg klar med all karneval sminke og kostyme. Hva jeg skal vere poster jeg på bloggen i morgen, og når det er karneval har jeg lov til og vere mer crazy enn hva jeg er til normalen. Skjønner?


Karnevalet i fjord,  når jeg gikk på skolen. Jeg kleddemeg ut som "devil-girl".

Men skal finne sengen nå, jeg skal tidlig opp imorgen..Er bra og ha litt tid på seg. Snakkes imorgen og da kommer det mye bedre innlegg , håper jeg på. Jeg har ikke vert så veldig flink i det siste, men tusen takk for alle kommentarene jeg har fått fra dere, dere er bare herlige!

3 kommentarer

3 thoughts on “KLAR FOR KARNEVAL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *