GRATULERE MED 17 ÅRS DAGEN BRORSAN!

Categories HVERDAG

Hei dere. Sen blogging i dag, men har hatt mye og gjøre i dag og en ting jeg vil skrive her på bloggen før jeg logger meg av for i kveld er at broren min har bursdag og jeg ønsker og gratulere han med dagen, du er verdens beste lillebror selvom du kanskje ser ut som du er storebroren min.   Håper du har fått det du ønsker deg i dag, og at du har en fantastisk dag både hjemme med familien og på skolen med vennene dine♥

Jeg har også ryddet i klesskapet mitt , hvor alle kjolene mine henger. Jeg fant en del kjoler som jeg har vokst ut av og mange andre fine skatter♥ og har kost meg sikkelig mye mens jeg bare har styrt for meg selv, siden jeg må ta det ganske så med ro når det gjelder foten min. Den begynner og bli en slags lyseblå farge, noe som begynner og vise. Akkurat nå sitter jeg med en ispose på for å gjøre den kaldere, den er seriøst glovarm ;o

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *