ULYKKESFUGL

Categories HVERDAG

Da var jeg tilbake fra en uforglemmelig korweekend med herøy gospelkor, noe jeg ikke angrer et sekund på at jeg ble med på tur sammen med denne fantastiske gjengen. Det skjedde mye gøy i denne herlige helgen og en ulykke med meg og!


mine rombuddies <3 Frida, Mia, Hanne og Jeanette =)


herøy gospelkor i en av samlingene vi hadde denne helgen!


Før vi skulle på krøvelseidet og stå på ski.


Jeg og mange av de andre dro på ski til krøvelseidet, noe som var helt ubeskrivelig egentlig. Jeg har aldri vert en av de nordmennene som de sier er født med ski på beina, jeg er en av dem som ikke er det rettere sakt. Først klarte jeg og ramle så jeg gikk i spagaten for og ikke treffe Frida som hadde ramla et stykke fremfor meg!  Vi hadde da selvfølgelig funnet en turløype.  Etterpå prøvde Frida seg i barnetrekke, jeg skulle prøve meg men så kom jeg meg bort og skulle ta barnetrekke opp, så tryna jeg så lang jeg var, og måtte få hjelp av en vakt for å klare å komme meg på beina.

Så skjedde det STORE… jeg skulle ta store skitrekke for første gang sammen med en kompis og venninda mi for vi skulle stå på ski ned til hytta for vi alle ville hjem før tiden, så jeg klarte selvfølgelig , skal gjøre en litt morsom historie kort,  fikk lua til venninda mi inni skien, for hun klarte og miste den. Fikk hjelp av en kjempe hyggelig dame og en kjempe hyggelig mann som hjalp meg. Kjørte snøscooter og ambulanse for første gang! Det var skremmende, tårene trilla og det var ekkelt og grine fremfor små mange mennesker som jeg ikke kjente og kanskje aldri kom til og se igjen.  Noen fra bygda jeg bor var også der, tusen takk til dere som kom og spurte hvordan det gikk med meg.

Jeg falt også gjennom sengen, som dere sikkert ser på bilde så er senge botenen min borte, jeg og mia ramla gjennom den, så jeg ble stempla som ulykkesfugl denne helgen, har skada meg hver eneste gang jeg har vært på tur med herøy gospelkor. Men hadde det ekstremt kjekt sammen med hele gjengen ♥

Replay – Sean Kingston , hørte på den veldig mye inne på romme!

Dette må gjøres flere ganger folkens ♥

ps: bilder kommer mer av når frida får sendt de til meg, hun er treg for øyeblikket.

2 kommentarer

2 thoughts on “ULYKKESFUGL

  1. lina: Så er jeg vel LOOSEERRR som du sier, men det er kjekt og sove på rom med søsteren sin da, og dessuten det var 5 mannsrom , og jeg kom etter alle sammen, og alle hadde fått rom når jeg kom.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *