KARTLEGGINGSPRØVE, ER KART PRØVE.

Categories HVERDAG

Dagen min har vert ekstrem lang i dag, mye lengre en e vanlige dag for meg. Jeg har vært på kjørtime , jobb og korøving. Noe som har vert en herlig dag for meg. Jeg har fått vært sammen med fantastiske mennesker hele dagen.  Og i helgen skal jeg være med de fantastiske menneskene enda mer. Noe jeg gleder meg virkelig til.

Hadde kartleggingsprøve på kjøretime i dag, noe som jeg faktisk ikke viste hva det egentlig betydde. Men det fant jeg fort ut, når kjørelæreren min la et kart foran meg på bordet. No slo jeg sammen to og to og forsto det med en gang.  Hold vel på med dette fra ca. 10 til 1.  Kjøretimen min skulle egentlig starte halv 10, men det hadde skjedd en fryktelig ulykke i garneskrysset, noen som vet hvor det er? Iallefall så hadde det vært front mot front kollisjon. Noe som var helt fryktelig og se på siden vi som tok buss mot Ørsta/Volda, måtte gå gjennom ulykkesstedet. Dere finner saken på www.heroynytt.no

Nå skal jeg legge meg ,er veldig trøtt og skal tidlig opp i morgen. Så jeg blogger nåk enda mer i morgen =)

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *