MORGENTUR TIL GOLLENESET

Categories HVERDAG

Hei og hopp. Herlig søndag er det ikke så man sier?

Det har vært en kjempe fin morgen fram til nå. Jeg sto opp halv 10, etter som stemmene fra stua bare ble høyere. Men familien mente nok at det var på tide for meg og stå opp! Frokosten var klar og det ble servert egg til frokost.  Tok en morgen tur til Gollenese noe som var veldig forfriskende.

Tok en god del med bilder, som kommer heeer:


Gollenes fyr , verdens fineste utsiktsplass.


meg og pappa! Jeg er glad i deg <3


var de ikke søte?

Det var herlig med morgentur sammen med familien , noe jeg gjerne vil gjøre flere ganger. Kanskje neste tur blir på muletua?

Men nå får vi snart besøk av farmor så da skal jeg fortelle henne en stor nyhet både for meg og familien. Jeg forteller dere den senere, klarer ikke holde det inne lengre! Dere kan gjette hva jeg skal fortelle om dere vil det.

Snakkes♥

7 kommentarer

7 thoughts on “MORGENTUR TIL GOLLENESET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *