SPØRSMÅL OG SVAR, DEL 1

Categories HVERDAG


Hvorfor blogger du?
Synes det er kjekt og blogge.

Topp 5 bloggere?
www.voe.blogg.no , www.julianyl.blogg.no , www.juliemalvik.blogg.no , www.annais.blogg.no & www.kristinaandersen.blogg.no

Hvor kjøper du alle de pene klærne dine?
Cubus, gina tricot & bik bok, er favoritt butikkene

Hvor lenge har du blogget?
Februar 2009, men dato husker jeg ikke. Men det er på denne bloggen. Jeg begynte vel egentlig i November 2008 med den aller første bloggen min.

Hvorfor sletter du din gamle blogg?
Jeg hadde bestemt meg for og slutte og blogge, men det gikk ikke mer enn 1 mnd før jeg var i gang med denne bloggen, for jeg klarte ikke og slutte blogge.

Kunne du lagt ut womanizer filmen en gang til?
Nei, det kan jeg ikke gjøre. Den ligger planta i søpla på pcen min som er ødelagt.

Beste klesbutikk?
Gina tricot & bik bok

Beste skobutikk?
skoringen og eurosko

Beste bok?
Twilight – stephani mayer , evighetenskyss

Yndlingsfarge?
Rosa.

Yndlingsdyr?
Katt

Smågodt eller sjokolade?
smågodt

Hvor er kosedressen din kjøpt og hva koster den?
Kosedressen er kjøpt på vero moda, men merket er fra only, den koster 499.95 =)

Hvordan har du det akkurat nå?
Akkurat nå har jeg det kjempe flott.

Trener du masse?
Jeg kan ikke akkurat si at jeg trener mye, men jeg går på fjelle en gang i blant. Men om det teller så springer jeg utrolige mye på jobb sammen med barna, så teller det så, hehe!

Har du noen skjønnhetstips?
Har et : vær deg selv =)

Sminker du deg hverdag?
Nei, jeg sminker meg ikke hverdag, det er sjeldent igrunnen at jeg gjør det. Men jeg har begynt litt smått og sminke meg litt hverdag selvom det kanskje bare står i maskara og eileiner.

Liker du noen akkurat nå?
Nei, ingen for øyeblikket. Men om jeg hadde gjor det så hadde jeg nåk ikke skrevet det her.

Er du/var du flink på skolen?
Jeg gjorde iallefall mitt aller beste =)

1 kommentar

1 thought on “SPØRSMÅL OG SVAR, DEL 1

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *