EN HEKTA SØSTER

Categories HVERDAG

Dagen har vært lang. De siste timene nå før jeg fant ut at jeg skulle legge meg litt tidligere siden ikke noe av det jeg bruker og se går på fjernsynet pga fotball, så legger jeg meg tidlig, siden jeg også heller ikke er helt i form. Tett nese og sår hals er ikke noe og spøke med har jeg funnet ut.  De siste timene fra 1900 til 2100 har jeg vært lenka fast til tv-skjermen hvor jeg og søsteren min har sett på film; twilight♥ jeg tror nåk jeg har fått søsteren min hekta på de filmene også, hærlig!  Har ikke vært så mye blogging nå i det siste siden jeg faktisk har ekstremt mye og gjøre, og da trenger jeg også hvile, så dere får kose dere videre i kveld. Jeg trenger den søvnen jeg kan klare og få, selv om jeg ikke kommer til og legge meg helt enda, jeg skal nemmelig lese en bok grøsserne – mumiens forbannelse! elsker slike skrekkserier.  godnatt♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *