KINO, NEW MOON MED MICH!

Categories HVERDAG

Gradestokken viser fremdeles 10- , og jeg skal ut på byen med bestevenninda mi. Hærlig! Vi skal avgårde på kino hvor vi skal se new moon! Har ikke sett bestevenninda mi på lenge, og jeg gleder meg veldig. Den andre bestevenninden min skulle også bli med, men hun kunne dessverre ikke like vel. Hun fikk besøk av kjæresten sin, selvom hun spurte meg senest i dag om at vi skulle dra på kino i kveld! Men nå skal jeg snart få pappa til å kjøre meg, tror jeg skal møte bestevenninden min Michelle på herøy kulturhus ca. 19.30, skulle egentlig bli hjemme og se på Det store korslaget, men det ser jeg når jeg kommer hjem. Søsteren min tar det opp for både meg og mamma, siden ingen av oss er hjemme!

Snakkes♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *