NYTTÅRSFORSETTER

Categories HVERDAG

Jeg har drevet og tenkt og tenkt på hva jeg skal ha som nyttårsfortsett, men jeg kom aldri fram til noe. Men plutselig daller det ned i hode mitt som en snøstorm. Jeg skal iallefall dele mine nyttårsforsett med dere kjære lesere ♥

♥ Holde romme ryddig
♥ Vaske minst 1-2 ganger i uka
♥ Tenke positivt
♥ Lære og lage mer mat
♥ Drikke mye vann
♥ Spise sunt
♥ Gjøre mitt beste
♥  Hjelpe til mer hjemme
♥  Bli ferdig med teorien

Btw. En time igjen til morsomheter ute på gårdsplassen, elsker det!

4 kommentarer

4 thoughts on “NYTTÅRSFORSETTER

  1. Høres ut som fine nyttårsforsetter! Den der med bli flinkere til å lage mat er nok en av mine også. Og det å bli sunnere og drikke mer vann, tror jeg skal prøve å bytte ut en del av brusen med vannet, ja. 🙂 Lykke til med dine!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *