NYTTÅRSMIDDAG + FUN

Categories HVERDAG

Middag var hærlig, selvom jeg ble bare mett etter første stund. Julemiddag er noe som er exstremt nam, selvom det er utrolig mettende i følge meg og min mage! Men det ble tatt noen bilder under middag, pappa var effektiv med foto. Som pappa alltid sier så er dette faktisk det siste måltide i år 2009, når jeg var mindre begynte selvfølgeli alltid jeg og søskene mine og gråte eller bli sure på pappa for at han sa det, for vi trodde vi aldri skulle få mat igjen.

meg og mamma

Broren min var ute og starta litt små-ting, som han alltid gjør hver eneste nyttårsaften. Hærlig! Det er mange som alt har starta, men familien min har det alltid og starte en stund før 12, for at det er som regel de fleste her ute i bygda som gjør det! Virker som en slags tradisjon.

Nå har jeg sett en dose med mot i brøste , tror jeg har flirt så utrolig mye på lenge, eller siden jeg såg på YLVIS III med mamma og søsteren min tidligere i uken. Men skal se på H.M Nyttårstale nå så kommer mer oppdateringer.

Snakkes ♥

1 kommentar

1 thought on “NYTTÅRSMIDDAG + FUN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *