UTFORDRING

Categories HVERDAG

Jeg ble utfordret av : evykarina.blogg.no

Hvordan:

1) Åpne SMS-innboksen på mobil telefonen din.
2) Hold inn "bla-knappen" mens du teller til 5.
3) Den første setningen i den meldinga du stoppet på, skriver du inn som svar på det første spørsmålet.Deretter holder du inn knappen på nytt mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldinga skriver du inn på spørsmål nummer to. Sånn gjør du videre på alle andre spørsmålene.
4) Så utfordrer du 5 andre bloggere (Lag ett innlegg på din blogg).

Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben?
Det er bra.  Masse, masse.

Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'?
klart det 😉 passa vel bra det.

Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir?
Heij:) er på besøk med tante å onkel.

Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen?
gøy 😉 kem det er :-o?

Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du?
Tusen takk du å!:-)  

Hva er din beste sjekkereplikk?
Ja, er heime med ho mamma.

Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg?
jeppjepp, det he vi 🙂

Hva har du å si til ditt forsvar?

Flott 🙂 God jul 😀
Jeg utfordrer : 
Dem som vil ta utfordringen.
2 kommentarer

2 thoughts on “UTFORDRING

  1. Tittei på deg! 😀 Jeg er innom de beste på min blogg-venneliste for å levere mitt litt forsinkede julekort! 😀 Julekort er jo en så fin tradisjon og det er jo i julen vi skal tenke på våre venner og kjente! 😀 Så; Jeg håper selve julen var flott for deg, at romjulen blir fortsatt strålende pluss at du får et kjempegodt nyttår! 😀 Jeg håper det kommede året blir helt fantastisk! 😀 Take care. Varme julehilsner fra meg! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *