Hærlig kveld med hærlige mennesker!

Categories HVERDAG

morn dere. Nå har jeg vært våken i nøyaktig 50 minutter, siden jeg er tidlig oppe på en lørdag er for at jeg snart skal ut gjennom døren og sette meg i frisørstolen, skal til frisøren! Skal ta julesveisen hærlig!  

I går som sakt så var jeg på julebord sammen med to av mine bestevenner, den tredje var ikke og se! Hun hadde antagelig ikke meldt seg på. Kvelden var fantastisk med store bokstaver, har nåk ikke hatt det så koselig på lenge. Har heller ikke flira så utrolig mye som gjorde denne kvelden, blondheten slo inn på mange av oss, og det var litt koselig♥ Så det ble også noen bilder som ble tatt, så her kommer de:

pc040053
pc0400581

pc040048

pc040049

pc040050

pc040043

pc040063

pc040065

Ord: hærlig kveld med hærlige mennesker!

Snakkis ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *