Tilbake igjen..

Categories HVERDAG

Hej Bloggen!  ENDELI tilbake igjen, det virker som jeg har vært borte i evigheter, selvom jeg ikke har vært det. Jeg har hatt jobbhelg denne helgen derfor har fraværet mitt til bloggen, vært kjempe stort. Men som sakt, jobben kommer fremfor alt annet. Eller er det Skole som kommer fremfor alt annet? Jaja, samma kan det vel være!  Jeg føler jeg har arbeida som en Helt denne helgen, ikke for å skryte rompa mi full av skryt over hvor flink jeg har vært osv. Så nåk om det.  Nå når jeg kom hjem gikk jeg på romme uten middag av alle greier {var ikke sulten, så det gjorde svært lite}.  Og jeg har ryddet romme mitt, så det ser mye større ut enn det normalt gjør. Men det er også for at pappan min har pusset opp romme mitt ♥ tusen takk pappa.

Men nå må jeg rydde videre, har noe lite igjen. Bilder kommer senere.

3 kommentarer

3 thoughts on “Tilbake igjen..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *