Det var faktisk en sikring!

Categories HVERDAG

God morgen, god dag & god kveld!! 
Har nettopp vært ute og hjulpet pappa med den gule bilen. Vi testa lyspærene på bilen, pga av vi trodde det var en lyspære som var gåen, men det var faktisk en sikring!  Jeg var max ute i 10 minutter før jeg spurte pappa om å få springe inn igjen, for frøs noe skrekkelig på hele kroppen.   Dagen min har bestått av jobbing i barnehagen og jeg har vært hjemme med full avslapping {etter jobb selvfølgelig}.

Jeg har fått sikkelig vondt i den venstre armen min, jeg vet ikke hva jeg har gjort, men jeg skulle løfte noe tungt i barnehagen i dag, og da knakk armen min så alle hørte det. Det gjorde veldig vondt.  Jeg klarer og skrive med hånden og alt det der når jeg sitter på datan min, men det gjøre veldig vondt. Har dere opplevd noe lignende? Og burde jeg komme meg til å legen å sjekke hånden tilfelle det er noe veldig ille?

1 kommentar

1 thought on “Det var faktisk en sikring!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *