I katteslagsmål med katten..

Categories HVERDAG

god kveld folkens.  Nå sitter jeg godt tilrett i sofaen i stuen og ser på tv sammen med faren min og søsteren min, det har gått i hotel cæsar og nå er det da damene dro. Alltid like koselig og se de programmene sammen med noen av familien, det er mye koseligere enn og sitte og se alene. Det ender bare til at det blir kjedeli! Er dere ikke enige at det er mye koseligere å se tv sammen med noen i stede for å se alene?

Nå hadde jeg egentlig tenkt og gå i dusjen for å vaske håret mitt, for jeg skulle roe ned katten her hjemme istad, så det ende med katteslagsmål {må jeg vel nesten si}. Så håret mitt er fult av kattehår, og det går jo ikke så bra , da er det best og få vaska det før jeg og søsteren min skal se gårsdagens episode av Hotel Cæsar , siden vi ikke fikk sett den i går så har vi da noen utrolig snille foreldree! Tusen takk mamma & pappa ♥

1 kommentar

1 thought on “I katteslagsmål med katten..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *