Godnatt søte snille lesere..

Categories HVERDAG

pa253155

Jeg har spist koselig middag sammen med hele familien min nå, det var rett og slett hærli! På menyen var det sosakjøtt med tilbehør {poteter, ertestuing og surkål}. Jeg ble veldig mett så jeg kommer ikke til å spise noe mer før i morgen før jeg skal på arbeid, hehe!  Jeg rydda også kjøkkene siden pappan og mamman min spurte så fint ♥ Nå har jeg sett på Tore på sporet sammen med mamma og søsteren min, det var verdens fineste historie, hvor ei mor blir gjennmøt med sin eneste sønn. Tårene mine begynte å trille, men jeg er svak for slike ting. Men det er for at det er triste/glade greier som skjer, så selv om tårene ikke triller nedover kinnet mitt, så har jeg tårer i øyekrokene mine.  Men det jeg egentlig skulle si var at jeg skal ta og finne sengen min nå, jeg er veldig trøtt har vært våken siden klokken halv 7 idag, alt for tidlig til og være på en søndag!    Godnatt søte snille lesere ♥

1 kommentar

1 thought on “Godnatt søte snille lesere..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *