Kan en kalle det dataavhengig?

Categories HVERDAG

hei og god morgen dere. Jeg har vært våken en god stund nå , men jeg har ikke tenkt på å blogge før akkurat nå! Jeg synes det er greit og starte nå istede for alt for tidlig, jeg så på klokken når jeg våknet i dag, og tenkte wow, bare halv 7, og jeg som da ikke fikk sove mer, jeg bestemte meg selv da for å bare gå ned i stuen, og kanskje noen av de andre våknet, noe som de gjorde etter hvert, jeg og søsteren min ble de som var våken først. Vi ble da sittendes på vær vår pc, og styre med vårt. Kan en kalle det dataavhengig? gi meg deres mening!

snapshot200910253
Må selvfølgelig legge med et bilde av meg selv, koselig♥

Hva skal DU gjøre i dag?

2 kommentarer

2 thoughts on “Kan en kalle det dataavhengig?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *