Jeg slutter verken tidlig eller sent.

Categories HVERDAG

good morning cuties. Nå skal snart springe ut døren for å så komme meg på jobb, søsteren min skal sitte på i bilen som jeg skal kjøre på jobb, mamma skal nemmelig være med i bilen. Siden jeg enda ikke har fått lappen. Gleder meg virkelig til den dagen jeg får bevise i hånden om at jeg har bestått.  Men nåk om det!

Men jeg ser på klokken nå mens jeg skriver at jeg må få opp farten med og bli ferdig med dette innlegge. For klokken på pcen min viser 07:20! Og jeg drar om 10 minutter. Så da snakkes vi senere eller i morgen. Jeg har en del små sysler og finne på senere. Søsteren min skal ha jentekveld med tre venninder så det kommer vel til og bli kos for henne. I dag slutter jeg verken tidlig eller sent på jobb .. jeg slutter mitt i mellom som vil si klokken 4 😉 kos dere i dag cuties <3

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg slutter verken tidlig eller sent.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *