SNART ER JENTENE HER

Categories HVERDAG

Hei, tilbake igjen!
Nå har dagen min vært skrekkelig lang, og lengre kommer den til og bli, men den kommer også til å bli mye gøyere! Jeg vet ikke helt hvor gøy dette kommer til og bli , men jeg gleder meg til å se jentene mine igjen, vi skal ha en "jentekveld", her hjemme hos meg! Så dette kommer til å bli flott! Har leid to filmer , og mamma har kjøpt en helt ny film til oss, så den skal jeg også legge frem slik at det blir og velge mellom , kanskje vi ser mer enn en film. hehe!
Men nå venter jeg bare på Michelle, Frida & Isabell! De kommer vel vært øyeblikk. Så jeg skriver senere og legger ut bilder, hehe! Kamera er nede nå, så jeg årker ikke starte med bildetaking enda.

gunnnis ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *