LESE TEORI, SPENNENDE?

Categories HVERDAG

Endelig er blogg.no oppe og går igjen, iallefall for en liten stund. Blir seriøst så utrolig sur når det både går opp og ned med blogg.no! Blir ikke du?
Idag er det søndag igjen, og idag har jeg egentlig ikke gjort så forferdelig mye bortsett fra og lese teori. Sto opp rundt 08.00 og gikk  og slaska meg litt rundt i huset før jeg satte meg for å se på TV og slappe av,
og har egentlig ikke kommet så veldig mye lenger enn teorilesing, men jeg sitter fremdeles i sofaen. Der hvor jeg har sittet siden jeg sto opp.  Men det var veldig godt å sove til jeg voknet idag.  Jeg har egentlig hatt veldig mye å gjøre i det siste så har vært sliten, så det var herlig med frihelg. Nå senere i kveld blir det  film sammen med familien {vet ikke enda hvilken film}. 

Men nå sitter jeg og søsteren min og ser på Prinsesse på prøve 2 , på Disney Channel. Sikkelig klassiker etter min mening, for det er en film jeg kan se igjen og igjen. Så jeg ser det er ikke bare dårlige filmer som går på disney channel nei. heldigvis!

gunnnis ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *