ALDRI DÅRLIG VÆR, BARE DÅRLIGE KLÆR

Categories HVERDAG

God morgen DERE!
Innleggene jeg skriver kommer bare tidligere og tidligere for tiden, men det er kanskje ikke så rart siden jeg begynner 30 minutter før enn det jeg egentlig pleier. Men jeg sitter med SMIL om munnen selv om, for det stopper ikke meg fra og ha en fin morgen.  Greit været ikke hva det skulle vært, men det er jo HØST så hva annet kan vi regne med? Men så er det jo ordtaket som sier : Aldri dårlig vær , bare dårlige klær! Og det minner meg på at i helgen må jeg vaske alt som heter uteklær, for jeg har ikke fått vasket de på ganske så lenge. Møtte selvfølgelig Michelle og Frida i går, og de lurte selvfølgelig på om det gikk ann og bli så skitten bare ved og gå på biblioteket. Men nei, jeg hadde bare ikke funnet vaskemaskinen hjemme enda. Hehe!  Senere når jeg kommer hjem, så kommer jeg til å blogge en innlegg, og det er og med kveldens antrekk. For jeg skal på fredagstreffet i kveld og være sammen med vennene mine. Så det skal bli kos!  Men nå er det bare 15 minutter igjen til mamma kommer og henter meg, så jeg burde stoppe og blogge nå og heller springe ned og spise frokost fra brøfjøla. Funker ikke det fint da dere?  Ha en flott dag videre, så blogges vi senere.

gunnnis ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *