JEG ER BLOGGAVHENGIG

Categories HVERDAG

Hej bloggen.
Jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg har blitt kjempe lat når det gjelder å blogge, og det er jeg virkelig lei for, har vel egentlig hatt en lang tenkepause om jeg skal slutte helt og blogge som sikker mange av dere her som leser bloggen min har merket, siden alle innleggene som jeg tidligere hadde skrevet var borte.  Men jeg merker også at jeg savner bloggen og det er kanskje ikke så rart siden jeg har vært bloggavhengig så veldig lenge. Iallefall siden jeg starta den første bloggen min, så kan jeg kan si med store bokstaver JEG ER BLOGGAVHENGIG! Men hvis det går dårlig med bloggingen min. Jeg  sier nå at jeg skal prøve og prøve og blogge oftere når jeg selvfølgelig for tid, men det ser ikke så bra ut. Hva syns dere om saken?

gunnnis ♥

1 kommentar

1 thought on “JEG ER BLOGGAVHENGIG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *