HØGETUA I HOVDEBYGDA

Categories HVERDAG

For en ettermiddag! Denne tirsdagen byttet jeg og bestis ut treningssenteret med en enkel fjelltur opp til Høgetua i Hovdebygda. Helt fantastisk utsikt, og turen var heller ikke av de lengste – men nok til at pulsen ble høgere enn 150. Når vi kom til toppen ble vi sittende en liten stund å nyte utsikten utenover hovdevatnet. Det som derimot fascinerte meg var barnebøker og tegnesaker ute. 

      

– Snapshots fra fjellturen – 

Det ble tatt bilde med mobiltelefonen i dag ettersom jeg ikke orket å drage med meg kamera, noe jeg bør bli flinkere på å gjøre. Uansett disse små fjellturen med bestis, er noe jeg setter pris på å kunne gjøre sammen med henne. Det er vår lille greie dette. Kunne forresten ikke bedd om bedre vær denne tirsdagskvelden, og jeg gleder meg til enda flere slike turer sammen i sommer. Håper dere alle har hatt en strålendes tirsdag, for det har jeg! Vi snakkes snart igjen mine venner!

 

HVORDAN HAR DIN TIRSDAG VÆRT? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *