ER DET LOV?

Categories HVERDAG

Endelig mandag! Er det egentlig lov å si? Jeg er altfor fokusert på jobb disse dagene og mye av min tid går nemlig til akkurat dette. Det er egentlig alt for sjeldent at jeg enten har fri på dagtid eller kveldstid. Denne mandagen derimot ble det litt annerledes og jeg fikk fri hele denne mandagen. Jeg sov så lenge jeg ønsket uten å stille en eneste alarm igår kveld.
Vi våknet ikke før kl. 10:30, og det var godt å kunne ligge veldig lenge ☺️ selv for denne morgenfuglen, som står opp tidlig.

Denne mandagen har derimot gått i ett helt siden vi bestemte oss for å starte denne dagen. Jeg har derimot fått unnagjort dagens gjøremål som å handle mat til denne og neste uke, samt fått hentet noen pakker på posten. Handlet vaskemiddel til leiligheten og fått vasket hele leiligheten + vasket  flere maskiner med klær. Er vel nå skal kalle meg en skikkelig husmor? Jeg må ha det rent og ryddig rundt meg og det gjør hverdagen så mye enklere, spesielt når jeg jobber så mye som jeg gjør, men jeg liker det veldig godt å jobbe. 

Samboeren min er på arbeid denne mandagskvelden, så jeg har planlagt når han kommer hjem at vi skal spise god mat, se James Bond og slappe av i sofakroken sammen. Dette er noe kjæresten min elsker at vi gjør når vi først har veldig god tid til å være sammen. Uansett nå skal jeg tilbake til ryddingen – så jeg håper dere alle har hatt en fin mandag og mandagskvelden blir like fin som min, dere! 

HVA HAR DERE GJORT DENNE MANDAGEN? 
 

2 kommentarer

2 thoughts on “ER DET LOV?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *