EN FREMTID MED DEG

Categories HVERDAG

Idag er det ett år siden jeg ble forlovet med verdens beste kjæreste, og det er nå ett år siden min kjære gikk ned på kne og spurte om jeg ville være hans resten av livet. Tiden sammen med deg er et bevis på den sterke kjærligheten jeg har til deg og det beviser virkelig hvor sterk kjærlighet vi har for hverandre. Du er den som gjør hverdagen min bedre og den som alltid stiller opp om jeg har det vanskelig! Du er den som er der med meg gjennom både gode og onde dager, og jeg ser frem til flere fantastiske år sammen med deg. Elsker deg, kjæresten min ❤️ Vi møter motbakken sammen, og vi løser utfordringer og problemer sammen! Vi planlegger fremtiden sammen, og vi er med hverandre i hverdagen sammen. Du og dette jeg har sammen med deg er verdifullt for meg! På dette året vi har vært forlovet har vi kjøpt vår første leilighet sammen, vi har reist og fått oppleve verden, og vi har kommet nærmere hverandre på denne tiden. Jeg gleder meg til fremtiden sammen med deg ❤️

 

3 kommentarer

3 thoughts on “EN FREMTID MED DEG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *