KITTY LOVE

Categories HVERDAG

Denne tirsdagen har vært slapp fra min side, og vi har hatt en skikkelig chille dag her hjemme i leiligheten. Vi var en tur innom svigerforeldrene tidligere idag for litt påfyll av hva som har skjedd siden sist vi så hverandre, og det er alltid like hyggelig, dere!
Jeg har oppdaget at etter som mer eller mindre bodde der 50/50, så er vi heller på besøk enn å ta en sleepover hos svigers 😜 Selvom det alltid er koselig å være på besøk hos dem, selvom vi ikke kan overnatte der – skal ikke klage vi bor 10 minutter unna. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Her som vi bor så er det mange i nabolaget som har katter, og dette fører til at vi ofte får besøk av katter inn på terrassen, og det er alltid like koselig å få besøk av disse søte dyrene, så lenge de ikke gjør fra seg på min terrasse, hehe! Det har ikke skjedd til nå! 

Nå skal jeg slappe av med en god film sammen med min kjære, og vi skal unne oss et glass med brus! Har dere noen mine kjære lesere noen anbefalinger av film til oss? Vi har snart gått tom for film ideer. Vi snakkes senere! Håper alle får en fin tirsdag. 

HAR DERE NOEN FILM ANBEFALINGER? 

7 kommentarer

7 thoughts on “KITTY LOVE

  1. Becca Alexandra: Det er alltid kjekt med slike dager. Life as we know it har jeg faktisk aldri sett, noe som er veldig rart etter som den kom ut i 2010 😉 Så den må jeg se, siden høres spennende ut.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *