HAPPY SUNDAY

Categories HVERDAG

God søndag, mine venner ♥ 
Lørdagskvelden viste seg til å bli en utrolig koselig kveld, ettersom vi fikk besøk av et vennepar av kjæresten. Vi ble sittende å holde en fin dialog samtidig som vi satt på filmen Walk The Line som er basert på en selvbiografi om livet til Johnny Cash, dere! I starten var jeg skeptisk til filmen siden jeg aldri har hørt på musikken til Mr. Cash, men jeg har fått et nytt syn på både han og musikken. Den ene sangen som skrives tilbake til filmtittelen er allerede lagt til i spillelisten min på Spotify. Jeg syns det var utrolig koselig å ha venneparet på besøk, og jeg tror kjæresten min koste seg i godt lag sammen med bestekompisen sin, dere 😉

 

Denne søndagen startet med en lett joggetur rundt i nabolaget, og det gjør virkelig godt for sjela, dere! Jeg har alltid undervurdert jogging – men etter som jeg har flyttet til en kommune med oppover bakker har jeg tatt sjansen på å prøve dette. Selvfølgelig har jeg jogget på tredemølle hjemme i kjelleren hos mine foreldre, men det er ikke helt det samme. Denne søndagen går både jeg og kjæresten inn i avslappningsmodus, og vi starter det hele med en film før vi senere vil lage oss enda et godt hjemmelagd måltid 💕
 

HA EN FIN SØNDAG, DERE! 
VI SNAKKES 

7 kommentarer

7 thoughts on “HAPPY SUNDAY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *