AVSLUTNINGSSERMONI VED HØGSKOLEN

Categories HVERDAG

I går hadde vi avslutningsseremoni på Høgskolen i Volda for alle barnehagelærerne og faglærerne. Her ble både mye tårer og alle fikk seg en god latter. Spesielt under talen til rektor ved høgskolen. Jeg har hatt 3 flotte år sammen med denne fantastiske gjengen av en klasse, og jeg avslutter disse årene med gode minner. Jeg har også vært så heldig å møte så mange gode mennesker, og jeg har fått venner for livet. Når vi som studenter avslutter vår skolegang ved en skole er det helt normalt å bruke det fineste plagget vi eier, og for meg er det selvfølgelig bunaden, som jeg er stolt over at jeg eier et så fint plagg, og jeg bærer den med stolthet hver gang den brukes. Etter at seremonien var over ble det avsluttet med et gruppebilde sammen med hele BLUBV, og av BLUFMM 😘😘

  

Vi fortsatte feiring på Volda Turist Hotell en liten stund sammen hele gjengen der vi hadde både klassens kåringer og quiz. Når det gjelder klassens kåringer, fikk alle i klassene hver sin kåring og alle kåringene satt som et skudd for hver eneste person fikk hver sin kåring – og jeg fikk kåringen som KLASSENS BLOGGER! Så dette blogginnlegget ble nærmest et obligatorisk innlegg, dere! 😜

VI MÅ HUSKE PÅ AT VI ER FERDIG UTDANNET, MEN VI ER IKKE FERDIGE UTLÆRT! 

😍 HADDE EN FANTASTISK KVELD MED EN HÆRLIG GJENG 😘

HVA GJORDE DERE I GÅR? 

4 kommentarer

4 thoughts on “AVSLUTNINGSSERMONI VED HØGSKOLEN

  1. Henriette Celin: Tusen takk for det Henriette Celin 🙂 Bærer bunaden med stolthet hver gang jeg får bruke den! 🙂 Ja, kåringen passet flott ettersom jeg også er den eneste bloggeren i klassen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *