HEI FRE … VENT DET ER TORSDAG!

Categories HVERDAG

Heei, har dere hatt en fin torsdag? Idag våknet jeg av at alarmen ringte allerede halv syv, og det var deilig å våkne opp å være uthvilt etter gårsdagen! Jeg er allerede på skolen denne torsdagen, og fra klokken halv 2 har jeg langhelg og det blir BRA, dere! Etter skolen idag skal jeg hjem til mamma og pappa – hvor jeg har vært de siste dagene med tanke på arbeid i nærområdet, heh! Dessuten blir denne torsdagen litt mer spesiell enn andre torsdager, siden verdens beste pappa har bursdag (har lyst å si fredag). Vel … kjære dere ♥ Jeg håper alle får en torsdag – så snakkes vi senere venner ♥ 

HVA SKAL DERE GJØRE I DAG, KJÆRE LESERE? 

2 kommentarer

2 thoughts on “HEI FRE … VENT DET ER TORSDAG!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *