Leserspørsmål #38

Categories SPØRSMÅL

Hva skal du neste sommer? Har ikke funnet ut enda, men blir vel og jobbe en del og ferie i 3 uker? 

 

Er du forelsket? Ja, verdens beste kjæreste ♥

 

Har du stritt hår naturlig? ja.

 

Hvor får du inspirasjonen din fra? lookbook, weheartit, blogger, osv.

 

Hvilke årstall er du født i ? 1991

 

Trener du ofte? Nei, trener ikke .. men SKAL begynde igjen!

 

Hvilke musikk liker du? Det er en stor blanding, liker det meste (ikke opera).

 

Leser du alle kommentarene dine? Ja!

 

Har du macbook pro eller air? Jeg har macbook PRO!

 

Når begynde du med sminke? Når jeg begynte i 9ende.

 

Har du et godt forhold til familien din? Ja, har det! Jeg bor på samme hybel som lillesøsteren min, og er utrolig takknemmelig for at jeg har akkurat de foreldrene som jeg har + lillebroren min også ofc.

 

Hvilke linje går du på vgs? Jeg går vg4 (generell studiekompetanse for de med fagbrev) 

 

Har du gått på handball eller fotball før? Nei, det har jeg ikke. Men har prøvd det ut i gymtimene på skolen!

 

Hvordan fikser du håret ditt om morningen? Gjør egentlig ikke noe spesielt, børster meg og evt. bruker strikk til hestehalen.

 

Hva syns du om din egen blogg? Den er helt grei, blogger når jeg føler for det, men kan si jeg begynde å bli veldig lei av designet jeg har nå! Men får snart nytt ^_^ .. 

 

Bruker du lang tid å fikse deg på før skolen? Før var jeg ekstremt ille, brukte kanskje nesten 30-40 minutter, men nå bruker jeg max. 15 minutter.

 

Kan du snart lage videoblogg? Kommer en videoblogg snart … har bare problemer med vimeo.

 

Hvor høy er du? 156.5 cm.

 


Noe dere lurer på til neste gang? 

 

 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Leserspørsmål #38

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *