Leserspørsmål #37

Categories SPØRSMÅL

Kan ikke du lage videodagbøker? På skolen, hjemme , hybelen og helgene, jobb? Vi får se hva fremtiden bringer ..

 

Bruker du linser? Nei, det gjør jeg ikke .. men har prøvd fargelinser tidligere.. 

 

Hvor er de buksen med glidelås bak fra? nelly.com

 

Hvem er du i timen? Den som sover, den stille eller den som rekker opp hånda? Den stille men rekker også opp hånda.

 

Tristeste bok og film? Idas Dans (bok) og The notebook (film).

 

Godtar du lesere på face? Kommer egentlig ann på ^^

 

Hvorfor farger du håret så ofte? For jeg liker forandring, skal snart ha en forandring om kort tid.

 

Hvordan er Jeffery Campell`s i størrelse? Jeg har de i størrelse 40 og de er litt store, men så har krympet veldig i bena (tror jeg).

 

Leser du noen blogger som er yngre enn deg? Ja, det gjør jeg og mange av de ligger jo på topplisten.

 

Når opprettet du bloggen? 07. Februar 2009

 

Hva fikk du i mat og helse? Jeg fikk 5!

 

Hvilke størrelse har du i den storte blazeren? Den er i størrelse 40.

 

 Har du god seivtillit og eventuelt noen tips til de som sliter med dårlig selvtillit? Jeg har selv slitt veldig med dårlig selvtillit, men den ble mye bedre etter at jeg begynte og jobbe på Resturang Fosnavåg Brygge, pluss at jeg både har familie og kjæreste som støtter meg fult opp. Men det beste som har skjedd meg er faktisk det at jeg har fått verdens beste kjæreste og en jobb jeg er veldig fornøyd med. 

 

Kan du ha flere innlegg om antrekk? Ja, planen er og ha litt flere antrekksinnlegg både med evt. sneak speak på morgen og antrekk senere etter jeg er ferdig på skolen, jeg vet at både jeg og flere av leserne mine ønsker disse antrekksbildene og når jeg ikke tar bilder til antrekk, så er det faktisk ofte at jeg stiller oppi joggebukse og slaskegenser, noe som egentlig burde gjøres noe med, for jeg er ikke så stor fan av å gå hele tiden med joggebukse og slaskebukser på skolen, en gang i blant går fint.

 

Kan du starte med sneak speak antrekk om morning før skolen? Ja, jeg kan iallefall teste det ut og se hva dere synes om det. 

 

Hva heter fjernkontrollen til speilrefleksen din? Canon RC-6

 

Hva er aldersgrensen for å få seg jobb? Jeg er litt usikker, siden jeg fikk jobb som 10 åring som reklamebud. Men Den første jobben jeg fikk var når jeg gikk i 10ende klasse, og da var jeg kioskhjelp på Herøy Fritidsbad og senere Statoil Fosnavåg. Akkurat nå er jeg jo stor fornøyd med å være der jeg er nå. 

 

Hvilke pc har du? Jeg har Macbook Pro.

 

Er du fornøyd med håret ditt? Jeg er ikke så veldig fornøyd med lengden, men det er min egen feil siden jeg ville ha en forandring og håret var slitt. Men selvfølgelig begynner jeg og bli fornøyd med fargen , men skal bli litt lysere med den fargen enten det blir farging hos frisøren her hjemme i Herøy eller om jeg finner meg en frisør i Volda.

 

Tar du bildene dine selv? Bilder som jeg ikke er på tar jeg selv, dersom jeg ikke låner fra google, weheartit eller lookbook.nu, men antrekksbilder er enten lillesøster eller stativet mitt med fjernkontroll. 

 

Kan du lage frokost-tips innlegg? Jeg kan ta prøve å se hva jeg får til, kanskje “studentfrokost” innlegg, hehe!

 

Bruker du ofte extensions? Jeg var fast bruker av det når jeg hadde sort hår. Men har lyst å gå til innskaffelse igjen, men det er jo så DYRT!

 

Retter du håret hverdag? Hvilke produkter bruker du i håret? Retter håret svært sjeldent. Håret mitt er rett til normalt, med at litt av håret går innover helt nederst i tuppene.

 

Bruker du høye hæler på skolen? Jeg brukte høye hæler på første skoledag og siden det har jeg vært fast bruker av converse, joggesko eller vintersko. Jeg har veldig lange oppover bakker, så får veldig vondt i bena mine dersom jeg skulle gått med høye hæler og da hadde nok ødelagt føttene mine (har bare oppover bakker ser dere)

 

Favorittfag? Det må være Norsk & Naturfag.

 

Hvor mye kostet dongrivesten? Den kostet 380 kr. 

 

Hvor mange hull har du i ørene? Jeg har 5.

 

Skal du ha videoblogger? Ja, jeg har plan om å lage videoblogg iallefall i løpet av uken, om jeg får det til. 

 

Hva gleder du deg mest til akkurat nå ? At det blir HELG!

 

Hvilke skoleveske bruker du? Hvor kjøpte du den? Og er den stor med masse god plass? Jeg bruker ei veske med merket Bjorn Borg, jeg kjøpte den på Libris i Fosnavåg og der er plass til alle skolebøkene mine + macbooken = GOD PLASS!

 

Er det mange på skolen som leser bloggen din? Det har jeg faktisk ikke peiling på, så vis du er fra Volda og går Videregående så ROP!

 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Leserspørsmål #37

  1. Hvilket årstall er du født?
    Er du god venn med de i klassen din?
    Trener du ofte?
    Hvilke musikk liker du?
    Leser du alle kommentarene dine?
    Har du macbook pro eller air?
    Når begynte du med sminke?
    Har du godt forhold til familien din?
    Hvilke linje går du på vgs?
    Har du gått på handball eller fotball før?
    Hvordan fikser du håret ditt om morningen?
    Hva syns du om din egen blogg?
    Har noen av vennene dine eller noen i klassen?
    Bruker du lang tid på å fikse deg før skolen?
    Kan du snart lage videoblogg?
    Hvor høy er du?
    Kan du vise alle vinterjakkene du kommer til å bruke i vinter?
    Savner du håret du hadde før du klippte deg?
    Hva har du brukt konfirmasjonspengene dine på?
    Hva spiser du til frokost?
    Hvem tar bildene dine?
    Går du ofte uten sminke?
    Kan du vise et bilde av deg sminkefri?
    Bruker du kamerastativ?
    Hvor lang tid bruker du på et blogginnlegg?
    Hvor brei er sengen din?
    Hvilke bøker vil du anbefale?
    Er du fornøyd med namne ditt?
    Går du på volda videregående?
    Kan du ha konkurranse snart?
    Kan du vise romme ditt ?
    Hva var det siste du spiste?
    Har du endret deg mye fra da du begynte og blogge i 2009?
    Hvordan har du det på jobben?

  2. Retter du håret ofte?
    Har du kjæreste og er du lykkelig med han?
    Hvem har lengst hår av deg og søsteren din?
    Hvilke shampoo og balsam bruker du?
    Hvor mye penger bruker du i mnd?
    Hvordan er hverdagene dine fortiden?
    Er du sunn ?
    Er håret ditt tykt eller tynt?

  3. Er du positiv?
    Hva gjør du når du redigerer videobloggene dine?
    Kan du lage flere videoblogger?
    Favoritt resturang i Fosnavåg?
    Føler du deg som en sunnmøring?
    Har du prøvd snus?
    Du sa du var avholds, hvorfor drikker du nå?
    Har du flest gutte eller jentevenner?
    Er du flink på skolen?
    Har du gode karakter?
    Hvem er bestevennene dine?
    Pynter du deg ofte til skolen?
    Når har du bursdag?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *