Leserspørsmål #35

Categories SPØRSMÅL

Liker du åndenes makt? Elsker programmet, har en liten kjærlighet for overnaturlige ting. 

Hva syns foreldrene dine om at du drikker? Hallo, jeg er snart 21 år? Men de sier bare at jeg må være forsiktig.

Hva er favorittsangen din atm.? Det må være Good Time med Carly Rae Jepsen feat. Owl City. 

Er du glad i å være lav? Jeg syns det er helt OK. Kan bruke høghæla sko uten å bli for høy.

Har du noen enkle tips til hva en kan gjøre på jentekvelder? Se en skikkelig jentefilm, snakke om gutter, spise god mat (taco eller tapas) og ikke minst overnatte 🙂 Bare ha det sikkelig gøy lame vennene dine for er ikke ofte jeg har den sjansen.

Går du på samme skole som noen toppbloggere? Nei, det gjør jeg ikke. Men vet det er en haug med bloggere på skolen.

Savner du noen? kjæresten min, mamma, pappa og broren min. 

Kommer du til og bruke den blå parkasen som du brukte i fjor i år også? Ja, selvfølgelig elsker parkasen min selvom den er litt stor, men det er bedre at den er litt for stor en for liten for da kan jeg ha en ekstrem god og varm genser under og da vet jeg at jeg ikke fryser noe spesielt. 

Hvor kjøpte du macbooken din? hos apple.com

Jeg blir veldig fort lei av klærne mine, har du noen tips til hva jeg kan gjøre for å ikke bli lei? Eneste rådet jeg kan gi er vel og variere og ikke bruke klærne sammen med det samme plagge hele tiden, da blir iallefall jeg fort lei når jeg gjør det .. men du kan også variere på hva du bruker, kanskje på tide og finne fram noe du ikke har brukt på lenge, og bytte det ut litt.. trenger ikke gå å kjøpe helt nye klær for å gjøre det ^^ .. 

Hvorfor klippet du håret ditt? Håret mitt var ekstremt slitt og måtte derfor + jeg hadde lyst på en forandring (som jeg angrer på).

Bruker du å feste siden du drikker? Nei, gjør ikke det. Drar på Fosnavåg Brygge og slår av en prat og drikker litt der ^^ 

Er du en åpen person? Jeg åpner meg ikke for hvem som helst, den som jeg har åpnet meg mest for er nok kjæresten min, han vet ALT om meg! Selvfølgelig er jeg også åpen mot mamma, men det er enkelte ting hun ikke vet som kjæresten vet, men det er personlig mellom meg og kjæresten.

Hvor høy er du? 156.5 cm

Kan du begynde med månedens happening igjen? Ja, hvorfor ikke?

Har du noen gang vært så ful at du har sovna hjemme hos fremmede? Nei, det har jeg ikke. De gangene jeg har drukket så har kjæresten kommet  og hentet meg å fått meg trygt hjem til seg. Overnatter alltid hos kjæresten når jeg har drukket.

Hvor er den plomme røde skjorta fra? Bik Bok.


Noe du lurer på til neste uke?

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Leserspørsmål #35

  1. ja, kjærester pleier man ofte å betro seg godt til! De er jo alltid der, og man kan stole på dem. Elsker å ha en som jeg kan betro alt til, og bestevennina mi da!! BRa svart forresten 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *