Leserspørsmål #34

Categories SPØRSMÅL

Hvilke matematikk har du? Jeg har vanlig teoretisk matte ( tror jeg det heter )

Når står du opp om skoledagene? Tirsdag står jeg opp kl. 08.30 og Onsdag til Fredag 06:35.

Har du lyst på dyr? Ja, har kjempe lyst på hund.

Hvilke sko bruker du inne på skolen? Enten joggesko eller vintersko.

Hvor høy er du? 156.5

Drikker du? Jeg kan iallefall ikke si jeg er avholds lengre.

Har du twitter og instagram? Jepp, heter gunnnis på begge.

Hvilke appel-produkter har du? Ipod og Macbook.

Hvor mange mobiltelefoner har du hatt? Kanskje 12?

Hvor har du kjøpt selvutløserfjernkontrollen din? netonnet.

Kan du legge ut spotifylistene dine? De kommer i eget innlegg.

Bruker du extensions? Nei, ikke nå lengre .. har ikke rett hårfarge (enda)

Betaler du skatt? Ja.

Hvor er den RÅ vesten din fra og hva kostet den? Den er fra Vero Moda ( merket er Only ) koster 380 kr.

Kan du lage videoblogg om hva du har i skolevesken/sekken? Ja, muligens med en senere anledning.

Skal du ha iphone? 4 , 4S eller 5? Om og når jeg skal ha meg iphone blir det enten 4 eller 4S tror jeg.

Kan du begynne og legge ut antrekkene dine igjen? SAVNER antrekkene dine!!! De kommer snart ^^ 

Kan du lage sminkevideo? Jeg skal se hva jeg får til, men kan ikke love noe!

Hvem er din bestevenn(er)? Julia , Kornelija, Helene og Frida.

Går du i samme klasse som Julia? Nei, det gjør jeg dessverre ikke. Hun går i studiespess tredje år for media.

Hvor mange er dere i klassen? Trives du? Vi er ca. 28 stykker og jeg stor trives, verdens beste klasse!

 


Lurer du på noe til neste gang?

3 kommentarer

3 thoughts on “Leserspørsmål #34

  1. Liker du åndenes makt?
    Hva syns foreldrene dine om at du drikker?
    Hva er favorittsangen din atm.?
    Er du glad i å være lav?
    Har du enkle tips til hva en kan gjøre på jentekvelder?
    Går du på samme skole som noen toppbloggere?
    Savner du noen?

  2. Kommer du til og bruke den blå parkasen som du brukte i fjor , i år også?
    Hvor kjøpte du macbooken din?
    Jeg blir veldig fort lei av klærne mine, har du noen tips til hva jeg kan gjøre for å ikke bli lei?
    Hvilken skrifttype har du i innleggene dine?
    Hva synes foreldrene dine om drikkingen?
    Hvorfor klippet du håret ditt?
    Bruker du å feste siden du drikker?
    Er du glad i å være liten?
    Har du tips til hva en kan gjøre på jentekvelder eller sammen med en gjeng jenter?
    Er du en åpen person?
    Hvor høy er du?
    Kan du begynne med mnd happening igjen?
    Har du noen gang vært så ful at du har sovna hjemme hos fremmede?
    Hvor er den plommerøde skjorta fra?
    Hva kan få deg til å bare ligge inne å deppe?
    Hva mener du med at når du skal “ut” i helgene? Byen?
    Hvilke fag har du på skolen?
    Hvilke av bloggene til toppbloggerne liker du best?
    Godtar du alle som venn på blogg.no? Svarer du på brev du får på blogg.no?
    Hvor langt hår hadde du i tiende?
    Har du et bilde av deg selv , fra hvordan du såg ut i første året på vgs?
    Hva er favoritt maten din?
    Favorittfarge?
    Er du fornøyd med livet ditt?
    Betaler du alt selv eller er det mamma og pappa som betaler?
    Kunne du tenke deg en tattoo?
    Hvordan redigeringsprogram bruker du ?
    Hva gjør du får å få den kroppen du har? Hva trener du?
    Hva drikker du når du drikker?
    Hva var det siste du spiste?
    5 ting som irriterer deg?
    Er du jomfru?
    Er du fornøyd med kamera ditt?
    Hvor er dongrivesten din fra?
    Når var sist gang du klina?
    Du var sykt brun en sommer, hva gjorde du da?
    Hvilke parfyme bruker du?
    Trives du på skolen din?
    Har sett deg på skolen, du virker sjenert, er du det?

  3. Kan ikke du lage videodagbøker? På skolen, hjemme , hybelen og helgene, jobb?
    Bruker du linser?
    Hvor er de buksen med glidelås bak fra?
    Kan du legge ut spotifylistene dine?
    Hvem er du i timen? Den som sover, den stille eller den som rekker opp hånda?
    Tristeste bok og film?
    Godtar du lesere på face?
    Hvorfor farger du håret så ofte?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *