Leserspørsmål #27

Categories SPØRSMÅL

Hva gjorde klassen din siste skoledag? Den siste skoledagen sammen var samme dag som jeg kom oppi Naturfag, og vi spiste frokost sammen og ga læreren gave fra hele klassen, egentlig utrolig koselig men selvfølgelig trist, siden du kanskje ikke ser gjengen du gikk i klasse med på flere år.

Kommer du til og holde kontakt med de fleste i klassen din? Jeg har mange av dem på facebook, så kan jo hende en tar av en prat i ny og ne, men dette året blir spennende for akkurat dette året så blir vi alle spredd.

Hvordan var det å fullføre skoleåret som var? Det var greit, har ikke så mye jeg ønsker å si om det skoleåret selvom jeg har hatt mange uforglemmelige minner. Det beste minne gjennom hele året må nok ha vært russetiden.

Hvor får du klesinspirasjonen din fra? Jeg får den av og lese andre blogger, lese moteblad og kanskje se noe fint på butikken og deretter begynne å tenke på hva som ville passe den og om jeg har det i skapet.

Favoritt mac apper? Twitter, Adobe Photosho og imovie.

Hvor mange kjoler har du? tror jeg har 5 (akkurat nå)

Har du hatt tannregulering? Jepp (8 klasse til første år på vgs)

Er du lykkelig? Sist du følte deg skikkelig glad? Ja, veldig lykkelig. Føler meg skikkelig glad for har verdens beste kjæreste og familie ♥

Blir du lett irritert? Ja.

Hvor lang tid bruker du på sminke før du skal på skolen? Har brukt 20-30 minutter.

Hva sto i den siste meldingen du sendte? “15 min igjen :-)”

Hva er det siste du gjør før du legger deg? Legger fra meg macbooken og ser litt på en film før jeg sovner.

Hva hører du på akkurat nå? “Want you back – tiffany Alvord”

Er fargen din naturlig? Nei, den er ikke naturlig eller bare etterveksten da.

Hvor tok du hull i ørene? De to første hullene tok jeg på Britt´s Frisør og de 3 andre hullene tok jeg hos Trendy frisørsalong.

Er du den høyeste i venngjengen? Nei, det er jeg ikke (er den minste .. haha)

Snuser du? Det gjør jeg ikke og skal aldri gjøre det heller.


Lurer du på noe til neste uke? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Leserspørsmål #27

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *