Ukens Leserspørsmål #18

Categories SPØRSMÅL

Kan du lage innlegg av romme ditt? Ja 🙂

Hvordan fikk du så langt hår? Sparer, og klipper det ikke så ofte .. stusser litt når jeg er hos frisøren.

Hvor kjøper du klærne dine? Cubus, Nelly, HM og Bik Bok.

Hvor er skjorta i headeren din fra (den før russeheaderen)? Den er fra bik bok.

Hvilket kamera har du? Canon EOS 550D.

Hvor høy er du? 156.5 

Når har du bursdag? 06. Oktober.

Hvilken rettetang bruker du? knæsj rosa en fra expert (Vidalsassoon)

Når begynner du på skolen og slutter i ukedagene? Mandag, Torsdag og Fredag 0845 – 1400, Tirsdag 0845 – 1645, Onsdag 0845-1500.

Hvor mange søsken har du og hva heter de? Knut-Olav 19 år og Hanne Elisabeth 15 år.

Hva kostet speilrefleksen din? 5500 kroner.

Hvem tar bildene av deg? Søsteren min eller kamerastiv + fjernkontroll.

Hvor mange annmerkinger har du? Tror ikke at jeg har noen.

Når begynte du med sminke? Når jeg begynte i 9. klasse.

Bruker du veske eller skolesekk på skolen? Skolesekk.

Tjener du penger på bloggen? Nei, det gjør jeg ikke!

Hva heter du på twitter? gunnnis, ofc!

Har du instagram? Nei, men vurderer og skaffe meg!

Hvor gammel er du? 20.

Hvilken mobil har du? HTC.

Hvor kjøper du sminkeproduktene dine? Pernilles qlinikk i fosnavåg eller blivakker.no (om de har tilbud).

Leser du alle kommentarene dine? Ja, det gjør jeg 🙂


Noe du lurer på til neste ukens leserspørsmål? 

1 kommentar

1 thought on “Ukens Leserspørsmål #18

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *