ukens leserspørsmål #16

Categories SPØRSMÅL

Tjener du penger på bloggen? Nei, det gjør jeg ikke!

Når har du bursdag? 06. Oktober

Favoritt butikk? Bik Bok og HM.

Er du lett og bli kjent med? Ja, jeg vil jo si det!

Har du vært i Bergen før? Jepp, har lyst tilbake igjen.

Har du vært i Trondheim før? Ja, jeg har vært der 2 ganger!

Går du ofte uten sminke? Det har blitt mye i det siste, men det er pga det kalde været som vi har her på sunnmøre.

Hvor skal du til sommeren? Det vet jeg ikke enda!

Er du fornøyd med utseende ditt? Ja, jeg er veldig fornøyd.

Liker du dialekten din? Den er fin,  men jeg er typen som legger fort om når jeg snakker med andre.

Er du flink på skolen? Du spør på den dårligeste tiden av året , jeg er veldig skoleleii .. orker ikke tanken på skole egentlig!

Er du russ i år? vet du har vært sort russ tidligere. Ja, jeg er russ i år, men denne gangen er jeg rød russ.

Er du fornøyd med romme ditt? Ja, jeg elsker rommet mitt ..


Lurer du på noe til neste ukens leserspørsmål?

3 kommentarer

3 thoughts on “ukens leserspørsmål #16

  1. sv; jeg har hatt de i noen uker, men brukte de første gang i påsken. Som jeg skrev i innlegget, har jeg levert de tilbake til butikken og de skulle sende de videre til deres skomaker. Så jeg satser på at de blir like fine igjen 🙂 Ha en strålende dag videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *