en liten, rask konkurranse

Categories KONKURRANSE

Hei og hå, da setter jeg i gang enda en konkurranse med produkter fra Brun og Blid! Denne er veldig enkel og kommer til å være over ganske fort. Jeg har fortsatt en del solpass å dele ut til mine lesere, så delta folkens! Et solpass på 80kr med 20% lengre soltid, en negelfil og soltattoo er ikke dumt å vinne.  Er du brun, så er du blid.

Det du må gjøre er å skrive: “jeg er med” eller “jeg vil vinne”. Den som lander på kommentar nr. 10 , 15 , 20 og 25 vinner.  Dere må oppgi navn og adresse slik jeg kan få tak i nettopp DEG! Jeg har litt høye tall slik at alle kan få mulighet til å delta. Så det er bare og sette i gang og spamme dette innlegget! Lykke til ♥

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET!

27 kommentarer

27 thoughts on “en liten, rask konkurranse

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *