Hei dere! Sitter på skolen og har naturfag ( det umotiverendes faget på skolen). Skoledagen går jammen ikke så fort som en skulle ønske, gleder meg til de tre siste timene i dag, da skal det vises film i klassen, filmen er nok fremdeles ubestemt. I kveld begynner jeg på jobb 1830. Og i morgen begynner jeg kl. 12:00, og det blir en ….. utfordring! Hehe. Men jeg er likevel klar for kvelden med hærlige medkolleger, blir bra!

Det har selvfølgelig vært svært lite “normal” blogging nå i Desember, spesielt! Men har hatt en god del og gjøre, og det er ikke bare på skolefronten … på jobbfronten også, når en er servitør så vet dere jo hva det innebærer, ikke sant? Men jeg kommer meg da asjur med alt.
Men som jeg sa tidligere (under en julekalenderluke) så skal jeg komme sterkere tilbake, når jeg nå får ferie både fra skole + jobb.

Nå er det torsdagskveld og den skal gå til å studere naturfag, og kapittelet om arv. Blir det ikke bedre? Eller jo – jeg skal kose meg hjemme sammen med lillebror også. Helgen ble visst litt mer travel enn jeg hadde regnet med. Men det liker jeg!!!
Men hey – det er jo snart jul, noe som betyr ferie og tid! Ha en knall torsdag! 

oppdatering: uasnett hvor mye naturfag jeg leser, får jeg det ikke inn!
Prøven kommer til å gå rett i dass i morgen! Faget er umotiverende. 

Hei søte lesere! Kom nettopp hjem fra jobb, så skal gå til sengs nå, men håper alle har hatt en flott onsdagskveld 🙂 skikkelig blogging i morgen 🙂