den lengste dagen i hele uka …

Categories HVERDAG

Skoledagen er ferdig for idag, og jeg har hatt en super skoledag sammen med verdens hærligeste gjeng stående av Victoria , Malin og Anne Lise ♥ Ofc. er jeg glad i både Olivia , Lilli og Monica også! Tirsdagene er derimot den lengste dagen i hele uka på skolen for klassen min, for da er vi på skolen til 1545. Hadde også midttime med 1 times pause fra skolen. Hæærlig dag!

Vel …. har en haug med lekser som skulle ha blitt gjort, er vel på tide og få gjort dem, før jeg stikker ut en liten tur, må få frisk luft, kan ikke bare sitte inne for at jeg blir fort sliten. Tar jeg det som jeg kommer, vær vinter og vær sommer, obs vi har høst!

hva har du gjort i dag?

4 kommentarer

4 thoughts on “den lengste dagen i hele uka …

  1. Har vært på jobb idag 🙂 Kom hjem så sovnet jeg på sofaen, så har ikke fått gjort så mye utenom å lage middag 🙂
    Har spørsmålsrunde på bloggen, så hadde vært koselig om du ville stille noen spørsmål 🙂 Og også trykke på liker knappen på høyre siden av bloggen min 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *