facebook på mobil ..

Categories HVERDAG

vi forlot mageli camping tidligere i dag og kjørte nærmere mot Halden. Turen har vært kjempe fin og det er herlig temp og solsteik som følger med, selvfølgelig har vi litt regn inn mellom all den nydelige solen. Musikken har sittet i ørene, og facebook på mobilen har blitt flittig brukt for og ha kontakt med venner. Vi gjorde også et lite stopp på strandtorget også. Fikk sett litt i butikker, men det var selvfølgelig noe som fristet, men likevel ble det ikke kjøpt noe (iallefall ikke av meg). STOLT!

Under den herlige bilturen fikk jeg også lest en del i boka jeg kjøpt før jeg dro på tur : IDAS DANS! En veldig sterk historie…. Nå senere skal jeg ut og ta litt bilder til konkurransen jeg skal holde, når jeg kommer hjem! Greit med litt bilder for å minnes.

hva holder dere på med i dag ?

7 kommentarer

7 thoughts on “facebook på mobil ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *