BEGYNNE Å BLOGGE IGJEN?

Categories HVERDAG

Da jeg sluttet å blogge for nøyaktig 2 år siden, trodde jeg at det var nok var nok, og at jeg aldri kom til å se meg tilbake til denne bloggen og jeg var helt sikker på at jeg aldri kom til å skrive et eneste innlegg igjen. Etter at jeg sluttet å blogge i 2021 så har mye skjedd men har brukt både Instagram, Snapchat og litt tik tok. Samtidig så har jeg blitt mamma til verdens fineste lille gutt, som nå alt har blitt 1,5 år gammel 👶

Denne bloggen har jeg jo brukt til å dokumentere livet mitt ( iallfall det jeg følte for å dele i det offentlige), men jeg har virkelig savnet å skrive – selvom jeg har skrevet utfyllende instagram poster, og Instagram profilen min er preget av familielivet jeg har sammen med mannen, sønnen og katten vår. Hverdagen er fin.

Det blir rart å skulle begynne å oppdatere igjen, men det er noe jeg virkelig har lyst til å prøve å få til igjen. Så håper at dere fremdeles har lyst å følge meg og min vei videre. Vi snakkes snart igjen, mine venner!

2 kommentarer

2 thoughts on “BEGYNNE Å BLOGGE IGJEN?

  1. Velkommen tilbake🙋🏼‍♀️ Jeg hadde også en bloggpause på ett og et halvt år. Startet opp igjen i desember. Artig bloggnavn du har😀 Jeg kunne ha brukt det samme, for passer til navnet mitt😉

    1. Tusen takk for koselig kommentar 😘 Litt koselig at vi nesten har samme navnet. Håper jeg klarer å inspirere lesere, følgere eller bare de som vil titte innom bloggen for litt inspirasjon eller bare for å få dem i godt humør. Ha en fortreffelig dag, kjære deg ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *