HVA & HVORDAN?

Categories HVERDAG

Er du en som garantert har opplevd det å få skrivesperre enten du er en blogger eller en forfatter? Det har iallefall jeg gjort, gått tom for ideer om hva jeg skal skrive om og hvordan jeg skal formulere setningene, og noen ganger ønsker jeg å kunne skrive om noe som både jeg og mine lesere interesserer oss for, men så er det store spørsmålet – hva liker dere lesere å lese om? Selvom det er vanskelig for meg å spør leserne om hva ønsker dere at jeg blogger om, så kan det hende at andre fort mister interessen av å lese eller følge akkurat min blogg. Jeg har og hadde masse planer for bloggen og jeg kan være full av inspirasjon om jeg bare går inn for det, men derfor ønsker jeg å spørre dere om hva dere ønsker å se? Slik at enkelte blogginnlegg rett og slett blir litt mer etter deres ønske. For det jeg har spesielt lyst til er å komme tilbake på bloggen, få tilbake inspirasjonen og muligheten til å formulere gode innlegg.  Så kan dere ikke bare si fra i kommentarfeltet om hva dere ønsker å se mer av her på bloggen, dere.

  

Ha en fin fredag videre, så snakkes vi forhåpentligvis snart igjen! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *