T SIN DÅPSDAG

Categories HELG

Gratulere så mye med dåpsdagen, til det nydeligste tantebarn og fadderbarnet mitt, T. 

T var en av fire dåpsbarn som ble døpt i kirken idag, og det var en av de lengre gudstjenestene også ettersom det var med nattverd. Jeg og samboeren møtte halv elleve i dag tidlig, sammen med dåpsbarnets foreldre, så da var det små forberedelser som skulle gjøres, litt mat som lille T skulle få og selvfølgelig skulle han få på seg dåpskjolen som moren hans har brukt. 

Ellers har dagen i dag har vært så fantastisk fin på alle måter! Lille T har blitt døpt, og dåpsdagen har blitt feire sammen med familie og venner. Jeg tror nok at det beste av alt for både foreldre og faddere var at lille T var et lite gull med et smil om munnen hele dagen, og det virker som han koste seg i den oppmerksomheten han fikk. Jeg føler meg ekstremt heldig som vår være både tante og fadder til verdens nydeligste gutt, T.  

  

Dette har vært en fantastisk dag, og jeg legger ikke skjul på at jeg tror nok jeg er stappmett til neste dåpsdag som jeg skal delta i neste helg. Uansett nå er finstasen lagt til vask, sminken er fjernet og pysjamasen har kommet på.  Så godt natt fra meg, dere!  

6 kommentarer

6 thoughts on “T SIN DÅPSDAG

  1. Hei! Takk for svar. Forstår at du tenker på personværn, men når du uansett legger ut et bilde der man tydelig kan se navnet ser jeg ikke lenger poenget 🙂
    Ser ut som en fin dåp da C:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *