MITT 2017 DEL: II

Categories HVERDAG

JULI 
Jeg startet denne måneden med å finne tilbake til blogg-gleden jeg en gang hadde, og jeg begynte med trening på siden av arbeidstiden. Fikk med meg min kjære på dette og moro var i ful gang, svetteperlene rant nedover og jeg våknet med gangsperre flere ganger i uken. Jeg startet også den første mandagen denne måneden med å sove helt til 10:30, og det var svært for denne morgenfuglen som er våken allerede kl. 08:00 på hverdager når hun har fri. Jeg hadde også på de få fridagene jeg hadde tid og mulighet til å ha kvalitetstid med kjæresten min, og den ene kvelden disket han opp med roser, mat og sjokolade. For en drømmemann jeg har funnet meg uten tvil. De sene sommerkveldene brukte vi til å se på film, enten det var på tv-skjermen eller fra en datamaskin mens vi satt ute å koste oss i utemøblene våre. Vi gikk også vår første tur rundt Rotevatnet og vi brukte omlag 1 time og 49 minutter på denne turen, og ettersom jeg aldri hadde vært rundt før var det på tide, ettersom vi har bodd i Volda i 1 år. En av de få fridagene jeg hadde dro jeg sammen med vennene mine Karianne og Ann-Kristin for å spise god mat og handle litt sommertøy på Floyd og avsluttet dagen med bowling på Ulstein bowling. I slutten av juli begynte vi å pakke smått til ferieturen vi skulle på, og jeg valgte å ha et innlegg denne gangen i forhold til tidligere når jeg har hatt videoblogg. Vi dro også på blåbærtur i slutten av Juli, og vi fant oss litt blåbær som vi spiste samme kvelden. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

AUGUST
Da var vi endelig kommet til august, var tittelen på det første innlegget som ble postet her på bloggen da. Og jeg var ekstremt klar til å starte på ferie og reisemålet var 2 ukers ferie til Spania, der jeg hadde med meg noen bøker på ferien som jeg ble ferdig med å lese på flere av de dagene vi lå på stranden. Niesen vår var også med på denne turen og den hadde nok ikke blitt like gøy på den ene uken vi skulle være der alene om hun ikke hadde blitt med. Uansett det var vel dette året vi ble skikkelig solbrent etter bare tre timer i solen med mye bading og smøring av solkrem. 04/08 publiserte jeg innlegget: Hjelp, vi gifter oss. Der datoen var satt til 04.08.18. Mens vi fremdeles var i Spania prøvde jeg meg på en “uken som gikk” og jeg publiserte også hva eg vil gjøre i august. Selvom vi brukte mye av tiden til å bare slappe av på stranden tross at vi hadde dårlig nett og vi brukte kveldene til å spille mye kort og gå ned på den lokale puben i området der vi drakk oss noen drinker. Allerede 09/08 hentet vi svigerforeldrene mine på flyplassen, og vi dro på enda flere utflukter på den uken de var sammen med oss før vi skulle reise hjem igjen med tanke på skolestart og tilbake til arbeidslivet. 

SEPTEMBER
Jeg skrev en liste over hva jeg kunne tenke meg å gjøre denne måneden. Min vesle niese fylte også 1 år denne måneden, det ble feiring av henne og jeg informerte dere om at jeg var lite å se til på bloggen da jeg ble sykemeldt fra arbeid i 3 uker pga ryggproblemer med L4 og L5, men etter x antall ganger hos kiropraktor, kunne jeg gå tilbake til arbeid i slutten av september. Og jeg brukte den ene arbeidshelgen jeg hadde til å slappe av av hjemme hos foreldrene mine og forbedre meg på en ny kommende uke med arbeid etter endt arbeidshelg og fridager. Verdens beste mamma, hadde bursdag i slutten av September samtidig som både farmor og søskenbarnet mitt også hadde det. 

OKTOBER
Jeg blogget veldig lite denne måneden, men jeg publiserte innlegg om hva jeg kunne tenke meg å gjennomføre i Oktober. Jeg fylte også 26 år i begynnelsen av oktober der jeg hadde familieselskap. Etter det ble det veldig stille fra meg – men det som skjedde generelt i Oktober var mye jobbing, 2 nye tantebarn ble født med 12 dagers mellomrom, så det var babylykke i familien. Samtidig som vi fikk en nytt familiemedlem inn hos oss, vår kjære katt pjusken <3 

NOVEMBER
Jeg blogget dessverre bare to innlegg denne måneden, og det var mye pga det ble mye jobbing og jeg hadde lite tid til å blogge, samtidig som jeg hadde startet opp med årets julegave til min kjære pappa; en Lothepusgenser som tok mye av tiden min samtidig som jeg følte jeg hadde nådd bunn når det gjaldt bloggen.

DESEMBER 
Jeg ønsket desember måned velkommen med en liste over ting jeg gjerne ville gjennomføre i Desember. Flere av punktene klarte jeg og gjennomføre og jeg ble også herved friskmeldt av kiropraktor (tusen takk til Kiropraktor-senteret i Volda for all hjelp). Vi tok årets julekort bilde, og jeg postet litt gamle innlegg fra 2016  og i slutten av måneden skrev jeg et innlegg om hvordan komme i julestemning. 

HVORDAN HAR DERES SISTE HALVÅR I 2017 VÆRT? 

4 kommentarer

4 thoughts on “MITT 2017 DEL: II

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *