FORSKJELLIG FRA DEN ANDRE

Categories HVERDAG

God morgen! SÅ deilig å våkne opp til torsdag, dere! Denne torsdagen blir for vår del helt forskjellig fra den andre – i gårkveld hentet vi svigerforeldrene mine på flyplassen her i Alicante. Vi har litt planer for denne dagen også som alle de andre dagene mens vi har vært her – idag skal vi en liten tur på marked for å handle alt fra frukt til sko. Det kommer til å skje litt mer ting den siste uken, og det gleder jeg meg veldig til. Vi skal oppleve blant annet Alicante by, Elche og litt forskjellig som er litt lengre unna oss. Vel nå skal jeg finne meg noe frokost, så snakkes vi senere! 

// Innlegg er uten bilde pga dårlig signal til internett (blir lastet opp senere).

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *