AVGÅRDE TIL STRANDEN

Categories HVERDAG

Tid: 10:00 , Temperatur: 28 i skyggen + sterk sol og skyfri himmel. 

God morgen Tirsdag! Det ble dessverre ingen oppdatering av bloggen igår, men jeg sitter ikke igjen med dårlig samvittighet skal dere vite. Jeg er jo fremdeles på ferie. Jeg konsentrerer meg heller om å nyte det som gir meg noe akkurat nå – FERIE! Akkurat i dag har jeg hele åtte dager igjen i varmen, og disse dagene har jeg planer om å utnytte til det fulle. Når gjengen i huset er stått opp, fått i dagens viktigste måltid og første lag med solkrem har blitt smurt på kroppen bærer det avgårde til stranden for noen timer med soling og bading i middelhavet. Håper dere får en like fin tirsdag som meg! Så snakkes vi senere, mine fine.

 

HAR DERE PLANER DENNE TIRSDAGEN? 

3 kommentarer

3 thoughts on “AVGÅRDE TIL STRANDEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *