UKEN SOM GIKK ..

Categories UKENS

UKENS HØYDEPUNKT… Denne onsdagen, dere! Etter flere uker med “reisefeber” var det endelig på tide å sette seg på flyet til Spania. Vi hadde en fantastisk flyvning fra Vigra til Spania, der jeg og kjæresten valgte å snurre en film på vei nedover. Vi såg skjønnheten og udyret ettersom vi aldri fikk tid til å se den når den gikk på kino. Hele denne uken har egentlig vært både deilig og rar på samme tid litt rydding / pakking – slik som hører med når en skal på ferie. 

UKENS INNKJØP… Har ikke vært direkte stort den siste uken, men om det teller har det gått mye i mineralvann, vann, øl og mat. Vi ankom Spania på natt til torsdag – og det har vært innkjøp etter hva vi trenger. Dessuten så blir det kanskje litt shopping av klær etter hvert – og kanskje det blir en innkjøpsvideo? 

UKENS CRAVINGS… Hjemmelaget jordbærsyltetøy! Det har vært det store “må ha” på brødskiva de siste dagene, og jeg elsker virkelig godt og skikkelig hjemmelaget jordbærsyltetøy. I år fikk jeg hjelp av svigermor ettersom jeg selv aldri er hjemme lenge nok til å kunne stille meg på kjøkkenet for å styre litt og når jeg først er hjemme er det andre ting som blir prioritert. 

UKENS SANG… Kilimanjaro – Aleksandra Joner. Dersom dere ikke har hørt den, må dere virkelig bare høre den! 

UKENS NEDTUR… Det må faktisk være … at jeg ble skikkelig solbrent! Herregud, og jeg som hadde på solkrem hvertfall 1 gang i timen på de 3 timene jeg var på stranden å nøt de solstrålene som vi fikk der disse timene. Uansett, ettersom jeg har startet å si et nytt “motto” mens vi har vært her nede så teller det vel? Vi lærer så lenge vi lever.. 

UKENS FILM… Denne uken ble det en helt ny film for meg, og det heter 2012. Jeg hadde aldri sett den før og var ganske spent på selve filmen. Kjæresten hadde sett den tidligere, og for han var det en stor glede og kunne vise akkurat denne filmen til meg. Det ble til hans store glede og min store redsel – ettersom jeg ikke viste hva jeg hadde gitt meg ut på. Det ble flere ganger at jeg stupte med hodet ned i putene ettersom jeg syns det var ekstremt ekkelt at barn ble innblandet i dette. Dessuten var det hans tur til å velge film – neste gang er det min tur 😉 

UKENS LATTER… Må være da jeg på det rareste klarte å si feil navn på naboene våre her i Spania. Herregud, som kjæresten min lo når jeg sa navnene på dem. Der jeg blandet mellom navne deres og den ene ble het hele sitt navn med deler av den andres navn. 

AKKURAT NÅ… Kunne jeg vært foruten det å være solbrent, men det som har skjedd har skjedd. Nå skal en nyte late dager her i varme, Spania. Heldigvis har vi enda flere dager igjen her og jeg gleder meg til de neste dagene – vi skal finne på så utrolig mye før ferien vår er over. Det er så utrolig deilig med deilige kvelder og nydelige vær tidlig på morgenen her i Spania. Hvem skulle trodd at jeg skulle forelske meg i et land? 

UKENS MEST LESTE INNLEGG… Vel, det må være det innlegget jeg postet denne fredagen – der jeg hadde som overskrift “hjelp, vi gifter oss”. Uansett jeg gleder meg virkelig til det neste året og all bryllupsplanleggingen som skal finnes sted, og det skal dokumenteres + jeg skal ha det skikkelig gøy ved å planlegge akkurat dette. Kjæresten skal være med i prosessen, og det eneste han ikke får delta på er å se meg i brudekjole før selveste dagen. 

 

HVORDAN HAR UKEN DERES VÆRT? 

 

1 kommentar

1 thought on “UKEN SOM GIKK ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *