JEG ER …

Categories HVERDAG

På shopping er jeg… Hun som vet hva hun ser etter, og om det blir kjøpt – handler jeg det lenge før det havner på salg! Jeg går sjeldent på shopping og når jeg først gjør det så går jeg med venninner. Jeg liker å være i min egen lille boble, men hadde det ikke vært for vennene mine hadde jeg nok tatt med klær litt for ofte hjem istedenfor å prøve dem i prøverom. 

På byen er jeg… ALDRI ettersom jeg som regel jobber til disse tider i døgnet. 

På skolen er jeg… Hun som stortsett kunne sitte å skrive sider opp og sider ned, til læreren begynte å gå fort gjennom pensum. Jeg var alltid den som prøvde på best mulig måte å komme meg unna fremføring alene, ettersom jeg hater det over alt og samtidig har slitt med presentasjonsangst. 

Hjemme er jeg… Den som alltid har noe å sette fingrene i, enten det er avslapping eller rydding. 

På jobb er jeg… Hele tiden! Jeg gjør ingenting halvveis, og bruker all min energi på å gjøre det best mulig enn hva som kanskje er beregnet og nødvendig. Jeg liker ikke at en jobb er halv gjort, og sitter da heller igjen med dårlig samvittighet om jeg ikke har fått tatt all oppvasken ved vaktskifte. 

På matbutikken er jeg… Sjeldent alene! Handler som regel alltid inn ukes handelen sammen med kjæresten. Følger gjerne handlelisten til punkt og prikke. 

På facebook er jeg… Hele tiden, sjekker ofte, oppdaterer sjeldent – om det da ikke er et blogginnlegg jeg legger ut på facebooksiden til bloggen. 

På Mc. Donalds er jeg… En sjeldent gang, men som alltid bestiller en Big Mac, og deler den med kjæresten. Han spiser chipsen som jeg ikke er særlig glad i og jeg spiser burgeren som han ikke er så glad i. 

På flyet er jeg… Hun som kryper seg opp i stolen, og sovner i fosterstilling med hodet mot skulderen til kjæresten. Hun alltid vil ha vindusplass for å kunne knipse bloggbilder under både letting, flying og landing. 

I diskusjoner er jeg… Hun som alltid har lyst til å ha rett, og blir gjerne ofte sur om jeg tar feil (spesielt i diskusjon med søskene mine). Der igjen så taper jeg alltid i diskusjoner med spesielt søsteren min. 

På biltur er jeg… Hun som elsker å dra på bilturer. Kan kjøre i flere timer uten å bli lei av å bare kjøre rundt. Jeg er også den som sjeldent sover utenfor Møre og Romsdal fylke, men med en gang vi tar ferga hjem fra enten Sulesund-Hareid eller Festøy-Solvevågen da sovner jeg som et skudd og våkner ikke før vi parkerer bilen hjemme på tunet. 

I telefonen er jeg… Bare hvis noen ringer meg og jeg ikke får svar fort nok fra familiemedlemmene. 

På meldinger er jeg… Er jeg verdensmester i å skrive flere 100 meldinger pr. dag, og kan hende flere går lei av meg uten at jeg blir fortalt det. Heheh, men jeg elsker å bruke emoji – jeg får ikke nok av å bruke dem. 

På ferie er jeg… Den som har det helt fantastisk, og jeg er ekstremt lykkelig! ELSKER FERIE! 


Ønsker dere en fin start denne mandagen, så snakkes vi! 

 

1 kommentar

1 thought on “JEG ER …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *